ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵

«فریبرز لاچینی» و «ناصر چشم آذر» برای «حامی» نواختند

ریتم نو – حمید حامی اجرای پنجم مهرماه خود را در حالی روی صحنه برد که ارکستری با اعضای جدید به رهبری عباس لطیفی وی را همراهی می‌کرد.

hamid-hami-2




حامی در این اجرا سنت‌شکنی کرد و برعکس دیگر کنسرت‌ها، پیش از اعضای ارکستر روی صحنه حاضر شد تا به احوال‌پرسی با مخاطبانش بپردازد و با معرفی فریبرز لاچینی و ناصر چشم آذر از ارادت خویش نسبت به این دو چهره‌ی سرشناس عرصه موسیقی سخن گفت.


قطعه «سوگند» بدون اجرای موسیقی توسط حامی خوانده شد تا با آمدن اعضای ارکستر قطعه «ساده نبود» به اجرا دربیاید و «لیلای من کو» با همخوانی حاضران همراه شود.


«یاد من باش»، «تماشایی» و «گل مینا» انتخاب‌های بعدی حامی برای اجرا بودند تا در میانه‌ی اجرای قطعات از زحمات اشخاصی چون بابک صحرایی، علی موثقی، ستار اورکی، افشین یداللهی، رسول ترابی و میثم دهقان که او را یاری کرده‌اند، تشکر کند و درنهایت از عشق و علاقه‌اش به خانواده خود به‌خصوص پدر و مادرش سخن بگوید.


«خاکستر شب»، «فقط نگاه میکنم»، «پرستش» از دیگر قطعات اجرایی در کنسرت حامی بود اما حضور ناصر چشم آذر روی صحنه و نواختن پیانو برای اجرای قطعه «باران عشق» هیجان خاصی در سالن ایجاد کرد تا حضور و نوازندگی پیانوی فریبرز لاچینی برای اجرای قطعه‌ای دیگر، سورپرایز دوم اجرای حامی باشد.


«دلم گرفت» اجرا شد تا «خداحافظ» پایان‌بخش این کنسرت باشد اما به دلیل درخواست مخاطبان، «دلم گرفت» برای دومین بار و به‌عنوان حسن ختام این برنامه، به اجرا درآمد و حامی وعده‌ی حضور پررنگش پس از ماه محرم و صفر را به مخاطبان داد.


پیمان لطیفی (درامز)، عمید بنکدار (گیتار باس)، رضا لمعانی (گیتار کلاسیک)، مازیار احمد پور (گیتار الکتریک)، اشکان پور فرخ (پرکاشن)، اشکان پویانیا، نوی شعبانزاده (ویلن1)، فرزاد سیدی، آناهیتا خانزاده، مرضیه مزینانی (ویلن2)، سوگل شیری (ویلنسل) و ترانه پور یوسف (فلوت) اعضای ارکستر حامی را به رهبری عباس لطیفی (پیانو) تشکیل می‌دادند که میلاد عالمی (ویولا) کنسرت مایستر این اجرا بود.



منبع: ریتم نو


عکس: امین باقری

برچسب ها: حمید حامی حامی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه