ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵

چندشنبه با علیزاده!

ریتم نو - محمد علیزاده رکورددار برگزاری کنسرت‌های پایتخت به دلیل استقبال بسیار زیاد مخاطبانش در آخرین ماه تابستان با دو سانس بیشتر از همیشه و هشت اجرا روی صحنه‌ی سالن میلاد نمایشگاه ایستاد.


این کنسرت‌ها که به همت شرکت ایران گام برگزار می‌شود از روز شنبه مورخ سیزدهم شهریور آغاز شد و تا سه‌شنبه‌شب ادامه دارد.
به دلیل هم‌زمانی کنسرت‌ها با چهارمین نمایشگاه پوشاک این اجراها با بیش از یک ساعت اختلاف نسبت به سایر کنسرت‌های پاپ برگزار می‌شود.

با شروع اولین اجرا نوازندگان گروه روی صحنه آمدند و محمد علیزاده به همراه سایر اعضا با اجرای چند قطعه ازجمله  هواتو کردم،برادر،کجا میری و این اولین باره به حاضرین در سالن میلاد نمایشگاه خوش آمد گفت.
بی حوصله و فکرشم نکن انتخاب‌های بعدی برای اجرا بودند که هنرنمایی محمد شعبانی در قطعه بی حوصله لذت تماشای اجرای زنده‌ی آن را در چشم هواداران محمد علیزاده بیش از همیشه کرده بود.
با همان ترتیب سابق دو قطعه‌ی دل بی تو غم زده و اشتباه در حالی پشت هم و بی‌وقفه اجرا شد که علیزاده قسمت زیادی از ترانه‌ی اشتباه  را فراموش کرده بود و همخوانی رهبر ارکسترش هم کمکی به او نکرد ؛ به همین خاطر به بهانه‌ی تقدیم آن به میهمان ویژه‌اش برای چند لحظه اجرای آن متوقف شد.
صدای پرکاشن این بار فضای سالن را تغییر داد تا اجرای غم دنیاس آغاز شود.
هوادارانی که در کنسرت مرداد ماه این خواننده و آهنگساز مردمی شرکت کرده بودند با دکور صحنه،ترتیب اجرای قطعات کاملا آشنا بودند و محمد علیزاده با اشاره به همین موضوع گفت:خیلی وقت‌ها تکرار هم خوب است.
وی پس از اجرای خیلی خوشحالم و خسته‌ام در فضایی آرام و احساسی گفت: انرژی‌ای که شما در اولین سانس کنسرت‌های شهریور  به دادید ما برای هفت اجرای باقی‌مانده هم کافی است.
با همراهی امیرحسین اویسی قطعه ریتمیک برگرد اجرا شد.
این خواننده محبوب آذری‌زبان کشورمان این بار یک قطعه به زبان مادری خود اجرا کرد و اجرای آن را به‌تمامی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ایران تقدیم کرد و پس از اجرایش گفت:این قطعه‌ای بود که همیشه فقط در کنسرت‌های تبریز زادگاه پدربزرگ و مادربزرگم می‌خواندم.
در بخش شوتایم نوازندگان محمد علیزاده نوازندگان گروهش را در بخشی نسبتاً طولانی معرفی و هرکدام از آن‌ها با سولو نوازی، هنرنمایی کردند.

محمد شعبانی(پرکاشن)، علی شهبازی(سرپرست ارکستر و نوازنده‌ی گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان(گیتار بیس)، بهمن میرزا زاده(بوزوکی)، ایمان ذاکری(درامز)، اشکان موسوی(ویلن)، سعید عباسی(کیبورد) و اشکان صدیق آذر(لانچ پد) ارکستر محمد علیزاده به رهبری امیرحسین اویسی بودند.
با تشکر از جناب آقای حسین خانی مدیرعامل شرکت ایران گام همینه که هست اجرا شد و در پایان همراهی محمد علیزاده با ایمان ذاکری در نواختن درامز مثل همیشه سالن را به وجد آورده بود و این انرژی تمام نشدنی هواداران به همراهی در قطعه احساسی آرامش هدایت شد.
قبل از اجرای جزتو محمد علیزاده با تشکر از عوامل اجرایی کنسرت و رسانه‌های خبری  گفت: هدف ما از برگزاری این کنسرت ساختن یک‌شب خاطره‌انگیز برای شما عزیزان بود که امیدوارم به این خواسته رسیده باشیم.

 



منبع: ریتم نو
نویسنده: حامد سلگی
عکس: دنیا گردینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه