ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

آلبوم جدید «محمد معتمدی» با موسیقی «مهیار علیزاده» و «فردین خلعتبری» منتشر خواهد شد

ریتم نو - محمد معتمدی خواننده جدیدترین پروژه موسیقایی مهیار علیزاده و فردین خلعتبری شد.


این سه هنرمند مدتی است کار بر روی آلبومی را پیگیری می‌کنند که فضایی ارکسترال دارد و اشعار آن از سروده‌های شعرای کلاسیک و معاصر است.


ضبط ارکستر قطعات این مجموعه زیر نظر فردین خلعتبری و مهیار علیزاده در کشور جمهوری چک و ضبط وکال هم در استودیو «کنگان پارسه» تهران انجام شده است. روند تولید هم به این صورت بوده که مهیار علیزاده و فردین خلعتبری هرکدام چند قطعه را نوشته‌اند و به‌صورت مشترک روی یک قطعه کارنکرده‌اند. به همین دلیل تعداد قطعاتی که قرار است در آلبوم قرار بگیرد مشخص نشده است. از سوی دیگر هنوز زمان دقیق انتشار این اثر مشخص نیست ولی موسسه «آوای باربد»، که تهیه‌کننده آلبوم است، به‌احتمال‌زیاد مجموعه فوق را در شش‌ماهه دوم سال جاری روانه بازار خواهند کرد.


این برای اولین بار است که فردین خلعتبری و مهیار علیزاده به‌صورت مشترک آهنگسازی یک آلبوم را انجام می‌دهند و آن‌ها پیش‌ازاین سابقه همکاری منتشرشده با محمد معتمدی را نداشتند. این خواننده جوان و پرطرفدار موسیقی اصیل ایرانی تاکنون با موزیسین‌های بزرگی همکاری داشته و اتفاقاً مدتی قبل یک تک آهنگ از ساخته‌های فردین خلعتبری را اجرا کرده ولی این اثر تاکنون منتشرنشده است. به گفته عوامل تولید این مجموعه، پیشنهاد تولید چنین آلبومی از سوی مهیار علیزاده ارائه می‌شود و آن‌ها مراحل ضبط ارکستر و وکال را در تهران و شهر «پراگ» پیگیری می‌کنند.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه