ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵

آلبوم «سی سالگی» احسان خواجه امیری رونمایی شد

ریتم نو – مراسم رونمایی و جشن امضا آلبوم «سی سالگی» با صدای احسان خواجه امیری ، شامگاه سه شنبه 9 شهریور ماه و با حضور عوامل آلبوم و جمع کثیری از هواداران این خواننده در فضای باز مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران برگزار شد.


آلبوم «سی سالگی» هشتمین آلبوم احسان خواجه امیری است و همچون سه آلبوم اخیر وی از سوی موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» منتشر شد و از طریق بیپ توتز و ریتمو نیز به شکل دیجیتال در دسترس مخاطبین است.

آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم «سی سالگی» را علیرضا افکاری ، هومن نامداری ، فرشید ادهمی ، احسان نی زن ، احسان خواجه امیری و اکبر شاهی به عهده داشته اند و ترانه ها را روزبه بمانی ، دکتر افشین یداللهی ، عاطفه حبیبی ، پویان بوترابی و زهرا عاملی سروده اند.همکاری مجدد این هنرمند با دکتر افشین یداللهی به خصوص جالب توجه است.ترانه سرایی که پیش از این خواجه امیری تجربه های موفق و چشمگیری با او داشته است.

حوالی ساعت 19 و با به اوج رسیدن جمعیت طرفدار ، مردم به داخل محوطه باز کاخ نیاوران هدایت شدند.از در ورودی تا منطقه اصلی مراسم رونمایی ، استندها و تابلوهای تبلیغاتی آلبوم «سی سالگی» خودنمایی می کرد.ضمن اینکه کیوسک های ویژه ای هم برای فروش آلبوم در نظر گرفته شده بود تا حجم بیشتری از مخاطب ، این آلبوم را خریداری کنند.

هواداران پس از اینکه آلبوم را خریداری کردند ، به صف های طولانی امضا آلبوم پیوستند و سپس به نوبت به سمت احسان خواجه امیری برای گرفتن امضا و عکس یادگاری رفتند.

در هنگام برگزاری مراسم ، قطعات آلبوم سی سالگی و همینطور قطعات قدیمی این خواننده برای هواداران پخش شد که با همخوانی هواداران همراه بود.همچنین موزیک ویدئو قطعه «سی سالگی» نیز برای هواداران پخش شد.

دکتر افشین یداللهی ، علیرضا افکاری ، زهرا عاملی ، مصطفی شریفی ، ایرج خواجه امیری ، مادر و همسر احسان خواجه امیری ، هومن نامداری ، احسان نی زن ، روزبه بمانی و ... از جمله مهمانان این مراسم بودند.

 



منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
عکس : امین باقری

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه