ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

مازیار ظریف: شرکت پخش آلبوم اولم را نابود کرد!

ریتم نو - مازیار ظریف به‌تازگی قطعه جدید خود با نام پدرم را منتشر کرده است و همان‌طور که انتظار می‌رفت، با استقبال خوبی روبه‌رو شد.


ریتم نو - مازیار ظریف به‌تازگی قطعه جدید خود با نام پدرم را منتشر کرده است و همان‌طور که انتظار می‌رفت، با استقبال خوبی روبه‌رو شد.


ترانه‌این قطعه از مهدی موسوی است و کار آهنگسازی را خواننده این اثر انجام داده است. گفتنی است محسن مرشد وظیفه تنظیم این قطعه را به عده داشته و میکس و مستر این قطعه توسط حمیدرضا آداب صورت گرفته.


مازیار ظریف که این قطعه را به پدرِ درگذشته‌اش تقدیم کرده است، در خصوص ساخت این اثر گفت:" پدر من یک انسان فرهنگی- هنری بود. صدای خوبی داشت و در موسیقی سنتی فعالیت می‌کرد و دبیر ادبیات بود. یک ماه بعد از درگذشت پدرم از دکتر موسوی خواستم یک ترانه با موضوع پدر به من بدهد چراکه دوست داشتم در آن شرایط برای پدرم کاری انجام بدهم. ترانه‌ای که دکتر موسوی به من داد باکمی تغییر، ترانه‌ای شد که شنیده‌اید."


وی در خصوص تنظیم این قطعه و حضور محسن مرشد عنوان کرد:" محسن مرشد یکی از بهترین‌های موسیقی بوده و هست. در آن سال‌های فعالیت دوباره موسیقی پاپ، یکی از بهترین نوازنده‌های گیتار در کنار شادمهر عقیلی و بابک امینی بود. در اولین جشنواره موسیقی پاپ در کنار  مانی رهنما بود و افتخارات هنری زیادی در کارنامه‌اش دارد اما خودش خواسته که در سال‌های اخیر انزوا را تجربه کند. خوشحالم که در این اثر در کنار من بوده است و این را هم بگویم که به شکل افتخاری با من کار کرده است."


ظریف در ادامه صحبت‌های خود به اولین آلبومش که با نام «عجب دوریم از دریا» در سال هشتادوشش منتشر شد اشاره کرد و گفت:" در این آلبوم تمام، به‌غیراز یک قطعه، تمام ترانه‌ها سروده یغما گلرویی بود و آهنگسازی و تنظیم توسط محسن مرشد انجام شد. بهترین نوازنده‌ها نظیر مرحوم آندره آرزومانیان، ناصر رحیمی، ایمان جعفری پویان، امید حاجیلی و... در این آلبوم هنرنمایی کردند اما نکته اینجا است که پخش آلبوم در تهران، به آن شکل که برنامه‌ریزی‌شده بود پیش نرفت. درواقع در تهران اصلاً پخش نشد و شرکت پخش آلبوم اولم را نابود کرد. فضای مجازی هم مثل امروز نبود و کاری از دستم برنمی‌آمد."


این خواننده در پایان صحبت‌های خود گفت:" چهار سال پس از انتشار آلبوم اولم سکوت کردم و در انزوا بودم. اما بعدازاین دوره چند سال را صرف تولید و تهیه آلبوم دیگری کردم که به‌زودی اطلاعات مربوط به آن را از طریق رسانه‌های خبری موسیقایی به گوش مخاطبین موسیقی می‌رسانم. آنچه دلم می‌خواهد بگویم این است که تصمیم دارم به شکل مداوم آثار خود را منتشر کنم و از سکوت دور خواهم شد.


در ادامه قطعه «پدرم» را از اینجا بشنوید و دانلود کنید


 

منبع: ریتم نو

برچسب ها: مازیار ظریف پدرم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه