ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۵

از مجموعه ترانه‌های مهشاد و مهدیه عرب رونمایی شد

ریتم نو – مراسم رونمایی از مجموعه ترانه‌های مهشاد و مهدیه عرب به همت کانون فرهنگی ادبی شهریاران ، عصر روز گذشته با حضور جمعی از هنرمندان سینما و موسیقی در فرهنگسرای ملل برگزار شد.


در این جلسه که پس از گذشت سه سال با حضور جمعی از ترانه‌سرایان جوان و همچنین هنرمندان موسیقی و سینما برگزار شد، از مجموعه ترانه‌های مهدیه و مهشاد عرب رونمایی شد.

در این جلسه علاوه بر ترانه‌خوانی ترانه‌سرایان جوان ، مهشاد عرب چند ترانه‌ی اجراشده از کتابش را برای حضار خواند.ترانه‌هایی که پیش‌ازاین با صدای بابک جهانبخش ، علی لهراسبی ، انوشیروان تقوی و دانیال شهرتی شنیده‌شده بود.

همچنین مهدیه عرب نیز چند ترانه اجراشده از کتابش را برای حضار خواند.

حضور رضا رویگری و مریم امیر جلالی از چهره‌های شاخص سینما و موسیقی یکی از نقاط عطف جلسه بود.

رضا اشعاری از پیشکسوتان ترانه‌سرایی کشورمان که سابقه همکاری با زنده‌یاد حبیب محبیان را هم در کارنامه کاریش دارد ، در جلسه حاضر شد و برای حضار ترانه‌خوانی کرد.

باربد بابایی از مجریان توانمند کشورمان به نمایندگی از تیم و برنامه شب کوک و همچنین مهدی غفوریان از آهنگسازان خوب کشورمان از برنامه سه شو که هردو از برنامه‌های شاخص تلویزیونی در جهت خوانندگی و کشف استعدادها هستند در جلسه رونمایی حضور داشتند.

سعید شهروز ، علی ارشدی ، محمد اخوت، آقای دلیریان (مدیر برنامه‌های شهرام شکوهی) ، سعید آسایش ، سعید حسین ، علی ایلیا ، امید صبری ، امید روزبه ، کیارش حسن زاده ، حسین نجفی ، علیرضا جوادی ، آریا فولادی ، دانیال شهرتی ، کیان مقدم ، حدیثه تهرانی ، جواد نعمتی ، رامیار ، نیما گلزاری، علیرضا شایان ، بابک برهانی ، مسعود پناهنده ، آرمان زارعی ، پیام پولاد ، مرتضی فتاحی ، احسان بایگی و گرشا رضایی ازجمله مهمانان این جلسه بودند.

شایان‌ذکر است که مجموعه ترانه‌های مهشاد عرب «سوءظن» نام دارد که شامل 70 ترانه منتشرشده وی است.همچنین مجموعه ترانه‌های مهدیه عرب «یه حالی دارم این روزا» نام دارد که شامل منتخبی از ترانه‌های این ترانه‌سرای باسابقه بعد از 15 سال کار حرفه‌ای است.

 



 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
عکس: ساقی جهانگیری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه