ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۵

برنامه کنسرت‌های بعد از ماه رمضان؛

ریتم نو : هنرمندان موسیقی کشور در تدارک برگزاری اجراهای زنده و کنسرت‌های خود هستند تا بعد از ماه مبارک رمضان به دیدار هواداران خود بروند تا بعد از استراحت یک‌ماهه اجراهای دیگری را در پایتخت رقم بزنند.


با این اوصاف ، نگاهی انداخته‌ایم به برنامه اجراهای زنده چهره‌های مطرح موسیقی کشور و در این گزارش برنامه کامل کنسرت‌های مشخص‌شده تا امروز را همراه با اطلاعات تکمیلی ، خواهید خواند.



احسان خواجه امیری با اجرای قطعات آلبوم جدید دوباره به صحنه بازمی‌گردد


پس از گذشت نه ماه از آخرین کنسرت احسان خواجه امیری در تالار وزارت کشور ، این خواننده پرطرفدار در تاریخ‌های 17 و 18  تیرماه و در دو سانس (19 و 22) این بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به اجرا می‌پردازد.


احسان خواجه امیری که هم‌اکنون در تدارک تولید جدیدترین آلبوم خود است ، در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.همچنین این خواننده محبوب قصد دارد در کنسرت پیش رو ، تعدادی از قطعات آلبوم جدیدش را برای اولین بار اجرا کند.


قیمت بلیت : 50 تا 130 هزار تومان


علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو بلیت به سامانه 84200 به نشانی www.84200.ir مراجعه نمایند.



انفجار بمب انرژی، امید حاجیلی در سالن میلاد نمایشگاه / مردم شاد می‌شوند !


کنسرت شاد و پرانرژی امید حاجیلی خواننده و نوازنده موسیقی پاپ کشور ، در تاریخ‌های 22 و 25 تیرماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و همراه با گروهش شب شاد دیگری برای هوادارانش رقم خواهد زد.


این خواننده که جدیدترین آلبوم خود را به‌زودی منتشر خواهد کرد ، قرار است در این کنسرت علاوه بر قطعاتی چون دلبر ، ای داد ، برای عاشقی دیره ، افتاد ، عاشقتم و ... اثر جدیدش با عنوان «تردست» را برای هوادارانش اجرا کند.


این کنسرت به همت شرکت «رویال هنر پارس» به تهیه‌کنندگی مجید عبدی و پویا زارع فر برگزار خواهد شد.


قیمت بلیت : 45 تا 130 هزار تومان


علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو بلیت ، به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



مجید یحیایی 23 تیر برای اولین بار در تهران به روی صحنه می‌رود


مجید یحیایی خواننده ، آهنگساز ، تنظیم‌کننده و نوازنده جوان و خوش آتیه کشور ، سرانجام پس از مدت‌ها انتظار در تاریخ 23 تیرماه و در یک سانس (21:30) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.


یحیایی در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


قیمت بلیت : 40 تا 100 هزار تومان


علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو بلیت ، به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



کنسرت متفاوت فرزاد فرزین در تهران / کنسرت در سال 1410 !


فرزاد فرزین که به‌تازگی آلبوم «شش» را منتشر کرده است ، در تاریخ‌های 29 و 30 تیرماه و در دو سانس (18:30 و 21:30) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت و دیداری دوباره با هواداران پرشور خود در پایتخت خواهد داشت.


فرزاد فرزین که همواره با طرح‌ها و ایده‌های خاصی اقدام به برگزاری کنسرت‌هایش می‌کند ، اجرای تابستانی خود را با عنوان «کنسرت در سال 1410» به روی صحنه خواهد برد.کارگردانی این کنسرت را کیوان ملک مطیعی بر عهده خواهد داشت و فرزاد فرزین از آن به‌عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین کنسرت‌های خود یادکرده است.


این خواننده مطرح در این کنسرت به اجرای قطعات آلبوم جدید خود و همچنین گلچینی از قطعات محبوب خود می‌پردازد.


قیمت بلیت : 50 تا 130 هزار تومان


علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



علی عبدالمالکی «مخاطب خاص» را به روی صحنه می‌برد


تازه‌ترین کنسرت علی عبدالمالکی خواننده خوش‌صدای موسیقی کشور ، در تاریخ 31 تیر و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.


عبدالمالکی در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای هوادارانش اجرا خواهد کرد.


قیمت بلیت : 40 تا 140 هزار تومان


علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iraconcert.com مراجعه نمایند.



مازیار فلاحی اولین کنسرت تابستانه خود را برگزار می‌کند


مازیار فلاحی خواننده مطرح موسیقی پاپ کشور ، در تاریخ 3 مردادماه و در یک سانس (21:30) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌رود.


فلاحی که آخرین کنسرت خود را در ایام نوروز برگزار کرده بود ، در این مدت به برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها پرداخت که در موج لغو کنسرت‌های اخیر ، تعویق و درنهایت لغو کنسرتش در یزد با حواشی متعددی همراه بود.همچنین شنیده می‌شد این خواننده در تدارک برگزاری کنسرت در ایام ماه مبارک رمضان است که به نظر می‌رسد شرایط برگزاری این اجرا مهیا نبوده است.


این خواننده خوش‌صدا در این کنسرت به اجرای قطعاتی از سه آلبوم منتشر شده خود به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود می‌پردازد.


این کنسرت به همت شرکت <<آوای فروهر>> برگزار می‌شود.


قیمت بلیت : 40 تا 130 هزار تومان


علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



کنسرت زانیار خسروی در سالن میلاد


زانیار خسروی خواننده جوان و خوش آتیه کشور در تاریخ 4 مرداد و در دو سانس (18:30 و 22) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌رود.


بلیت‌های این اجرا هنوز قیمت‌گذاری نشده‌اند و بلیت‌فروشی این کنسرت به‌زودی در سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com آغاز خواهد شد.



محسن یگانه در سالن میلاد به روی صحنه می‌رود


محسن یگانه خواننده مطرح موسیقی کشور ، در تاریخ‌های 11 و 12 مردادماه و در دو سانس (18:30 و 21:45) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به اجرا برنامه می‌پردازد.


این خواننده خوش‌صدا در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات خود به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


قیمت بلیت : 40 تا 130 هزار تومان


بلیت‌فروشی این کنسرت به‌زودی در سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com آغاز خواهد شد.


 


فریدون آسرایی بازهم با «عشق یعنی» به روی صحنه می‌رود


فریدون آسرایی خواننده باسابقه موسیقی پاپ کشور ، در تاریخ 22 مردادماه و در دو سانس (18:30 و 21:30) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت.


آسرایی که به‌تازگی کار بر روی جدیدترین آلبوم خود را آغاز کرده ، در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


این کنسرت به همت شرکت «رویال هنر پارس» به تهیه‌کنندگی مجید عبدی و پویا زارع پور برگزار می‌شود.


قیمت بلیت : 45 تا 130 هزار تومان


علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



کنسرت گروه دنگ شو در برج میلاد


تازه‌ترین کنسرت گروه موفق دنگ شو در تاریخ 24 مرداد و در دو سانس (18 و 21:30) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.


این گروه در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات خود را برای هواداران خود اجرا خواهند کرد.


قیمت بلیت : 35 تا 130 هزار تومان


بلیت‌فروشی این کنسرت به‌زودی در سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com آغاز خواهد شد.



بابک جهانبخش برای دومین بار «حالم خوبه» را به روی صحنه می‌برد


تازه‌ترین کنسرت بابک جهانبخش خواننده خوش‌صدای موسیقی پاپ کشور ، روزهای 28 و 29 مرداد و در دو سانس (18:30 و 21:45) به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین و مدیریت محمدرضا خانزاده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


جهانبخش در این کنسرت به اجرای قطعات آلبوم جدید خود و همچنین گلچینی از قطعات محبوب خود می‌پردازد.


قیمت بلیت : 40 تا 140 هزار تومان


علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند به سامانه اکسیر کنسرت به نشانی www.exirconcert.com مراجعه نمایند.



گفتنی است ؛ لیست اعلام‌شده در خصوص کنسرت‌هایی بود که برنامه‌هایشان مشخص‌شده و برای برخی نیز بلیت‌فروشی آغازشده است.سایر هنرمندان موسیقی سنتی و همچنین هنرمندان موسیقی پاپ نیز در تدارک اجراهای زنده خود در فصل تابستان هستند که به‌محض قطعیت از همین رسانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.



منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی



 
تقویم هنری ادامه