ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

نادر مشایخی « بریکولاژ5 » را در آمل اجرا می‌کند

ریتم نو : پرفورمنس « مرگ عادلانه تقسیم می‌شود » به همراه « بریکولاژ5 » را نادر مشایخی، مهدی بهبودی و شوکا حسینی به گالری ایسو شهر آمل می‌برند.


شوکا حسینی؛ شاعر و کیوریتور خبر داد: نادر مشايخي، شوكا حسينی و مهدی بهبودی روز پنج شنبه ٢٧ خرداد ١٣٩٥ در گالری ايسو آمل در بخش اول پرفورمنس «مرگ عادلانه تقسيم مي شود» را اجرا می‌كنند و در بخش دوم اين برنامه، نادر مشايخی، مهدی بهبودی و تعدادی از نوازندگان آملی «بريكولاژ ٥» را اجرا خواهند كرد.
او در ادامه افزود: در اين پرفورمنس كه همراه با ويدئو آرت و اجرايی از شوكا حسينی است، نادر مشايخی با همكاری مهدی بهبودی با تركيب صدا وضعيتی رخدادی را به نمايش می‌گذارند.
حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: از نادر مشايخي، مديا كاشيگر، محمود حسينی‌زاد، مازيار نيستانی، ابوذر كردی، مريم حيدری، نيروان رضايی، خالق گرجی، حامد بهبودی، مرتضی علی عباس ميرزايی و سيف الله صمديان، برای همكاری و لطف بی دريغشان سپاسگزارم.
در استیتمنت این برنامه آمده است: «مرگ عادلانه تقسيم مي شود / مرگ مرزهاي ما را هم تضمين مي كند و هم تهديد و رو به رويي با آن هر دو سمت ما را نشانه مي گيرد هر دو سمت تضمين و تهديد ما را.../ در جهانی كه با مرگ زندگی می‌كنيم، فرقی نمی‌كند چگونه مرگ تقسيم شود / چه در آشوويتس باشی، چه در حلبچه و چه در كوبانی / تنها مرگ است كه عادلانه نصيبمان می‌شود / چه در قفس آهنی چون آن خلبان اردنی و چه در خيابانی كه عابر بودن هميشه آخرين امر مقدم است / تحليل ميل به مرگ و پرخاش كه از آدلر شروع شد و به فرويد رسيد، گويا قوی‌ترين ميل انسان برای ادامه است، همه جا ناظر است و ما را فرا می‌خواند.../ مرگ تنها چيزی‌ست كه عادلانه تقسيم می‌شود.»
بنا بر آنچه به رسانه‌ها اعلام شده ورود به این اجرا برای عموم آزاد است.

 

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه