ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

مهدی احمدوند آلبوم «ساعت 7» را منتشر می‌کند

ریتم نو : کنسرت مهدی احمدوند خواننده جوان و خوش آتیه کشور شامگاه چهارشنبه 12 خردادماه در یک سانس و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و به تهیه‌کنندگی مهدی کرد برگزار شد.


احمدوند که هم‌اکنون در تدارک تولید جدیدترین آلبوم خود است ، در کنسرت شب گذشته به هواداران خود مژده انتشار آلبوم خود با عنوان «ساعت 7» را در آینده نزدیک داد.


پس از استقرار کامل هواداران در سالن ، چراغ‌های سالن خاموش شد و سپس موزیک ویدئو «دیوونه» برای هواداران پخش شد.سپس با تشویق هواداران اعضای ارکستر به روی استیج آمدند و پس از قرار گرفتن پشت سازهایشان قطعه پرانرژی «چشمای جادویی» را نواختند و سپس احمدوند در میان تشویق‌های بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را اجرا کرد.


پس از اجرای این قطعه احمدوند ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت : «امشب یک اجرای کاملاً متفاوت را خواهیم داشت و سعی می‌کنیم بیشتر قطعات شاد اجرا کنیم تا شما از این کنسرت راضی باشید.»


سپس بلافاصله قطعه ریتمیک «از این ساعت» اجرا شد و احمدوند در ادامه قطعات بارون ، ساعت رفتن ، به جای تو ، بازنده ، برگرد ، احساسی ، آره آره ، پرواز ، ستاره ، چشمات ، سرگیجه ، هوای پاییز و عشق اول را اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برای هواداران خود رقم زد.


مجتبی اسد پور (کیبورد ، پیانو و تنظیم‌کننده قطعات) ، علیرضا الیاس وند (گیتار الکتریک) ، بهروز میرزایی (گیتار نایلون) ، آرمان تیرماهی (گیتار باس) ، امیر مسعود پهلوان (نی انبان) ، حمید مرادی (کیبورد) ، فرزاد قماش چی (درامز) ، هوداد الله یار (پرکاشن) و امیرحسین ملکی (سینتی سایزر) اعضای ارکستر مهدی احمدوند را تشکیل می‌دادند.


مجید خراطها ، رضا شیری ، کیانوش گرامی ، معین راهبر ، حامد برادران ، مسعود سعیدی ، آقای سلیمانی (خلبان شرکت ایران ایر) ، محسن افشانی ، مهدی کرد (مدیربرنامه و تهیه‌کننده کنسرت) ، محمود گل محمدی ، مهیار کرد (مدیر هماهنگی) ، حسین قربان پور ، فرشاد فارسی ، ایمان ابراهیمی و محمدحسام موسوی ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.


قبل از اجرای قطعه به جای تو ، احمدوند یادی از مرحوم مرتضی پاشایی کرد و این هنرمند فقید را به‌عنوان آهنگساز این قطعه معرفی کرد.


در هنگام اجرای قطعه بازنده ، احمدوند لحظاتی به پشت پیانو رفت و به نوازندگی پرداخت که این حرکت در نوع خودش جالب بود.


دو نوازی آرمان تیرماهی (گیتار باس) و امیر مسعود پهلوان (نی انبان) در ابتدای قطعه برگرد ، از دیگر نکات جالب‌توجه این کنسرت بود که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.


در هنگام اجرای قطعه پرواز ، مهدی احمدوند لحظاتی به نوازندگی درامز پرداخت و جو خاصی را در سالن حکم‌فرما کرد.


پس از اجرای قطعه سرگیجه ، هوداد الله یار (پرکاشن) و فرزاد قماش چی (درامز) دقایقی به هنرنمایی پرداختند که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.



منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
عکس: دنیا گردینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه