ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

دیدار خیریه ملائک با ستارگان هنر ایران

ریتم نو : پویا امینی در نشست خبری  مسابقه فوتسال خیریه که قرار است به نفع فرزندان موسسه ملاک برگزار شود گفت: این بازی اتفاق بسیار خوبی است که در جامعه هنرمندان روی می‌دهد. نقطه قوت این رویداد نیز مشترک برگزار شدن آن با موسسه خیریه ملائک است. در حقیقت این قبیل برنامه‌ها امتیاز بسیار خوبی برای ما هنرمندان محسوب می‌شود.
Neshast Fotbal Malaek-00008

 

 

نشست خبری مسابقه فوتسال به نفع  موسسه خیریه ملائک با تیم هنرمندان با حضور هومن جوادی مدیرعامل باشگاه "ستارگان سینما و موسیقی"، پویا امینی بازیگر سینما و تلویزیون و بابک زرینی (آهنگساز )  در موسسه خیریه ملائک برگزار شد .

در ابتدای مراسم حیدری  از اعضای موسسه ملاک  که اجرای مراسم را به عهده داشت در خصوص برگزاری این مراسم گفت: هدف ما از برگزاری این مراسم این است که با قدم‌های کوچک آینده روشنی را برای این بچه‌ها رغم بزنیم ،خداوند را شاکر هستم که به ما این توان را داد که این حرکت را انجام دهیم.در این مسیر معتقدیم که نباید نتیجه گرا باشیم  چراکه همه دل‌خوشی‌مان شاد کردن این 22 دختر حاضر در این خیریه است.

در ادامه اکبر کریمی مدیر موسسه ملائک  گفت: این موسسه قصد دارد تا بازی فوتبالی میان تیم گروه همیاران ملائک و تیم فوتبال ستارگان هنر ایران برگزار کرده و منافع مالی این مسابقه برای تأمین بخشی از هزینه‌های فرزندان این موسسه صرف شود.

او همچنین  با اشاره به خلأ قانون در خصوص نگهداری  از بچه‌های بی‌سرپرست گفت|:  متأسفانه در کشور ما  محدودیت و خلأ قانونی در خصوص  نگهداری از کودکان تا سقف هجده‌سالگی وجود دارد، درحالی‌که ما نمی‌دانیم دختر بی‌سرپرست را چگونه باید پس‌ازاین سن در جامعه به حال خود رها کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: این کودکان به خاطر نا ملایمت‌های اجتماعی دچار آسیب شده‌اند و به کمک‌های مادی و معنوی ما نیازمند هستند.

در ادامه نشست هومن جوادی مدیرعامل باشگاه "ستارگان سینما و موسیقی  در خصوص  حضور هنرمندان برای بازی در فوتسال خیریه توضیح داد: این تیم فوتسال از هنرمندانی ازجمله هومن جوادی، پویا امینی، علی لهراسبی، مهدی صبایی، فرهاد جم، علی صالحی، کاوه خداشناس، مجید یاسر، بابک زرین، محمدرضا مهران پور، سیاوش مفیدی، شهاب عباسی، علی کاظمی، حمید مهین دوست، رامین راستاد، آریا جهان میرزایی، میثم معافی، مهدی ماهانی و نیما نکیسا تشکیل‌شده است.

مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران ادامه داد: متأسفانه امروزه در دنیایی قرار داریم که سراسر آکنده از قضاوت و نامهربانی‌ها است اما حضور ما در این موسسه در امروز برای همه ما آرامشی بسیار وصف‌ناشدنی به همراه داشت. این آرامش و این جو بسیار خوب به ما این نوید را می‌دهد که این دست از فعالیت‌ها هنوز هم فایده دارد و بیهوده محسوب نمی‌شود.

جوادی خاطرنشان کرد: به‌منظور حمایت از کودکان و نوجوانی که در موسسه خیریه ملائک نگهداری می‌شوند در نظر داریم تا در روز جمعه 16 مردادماه اقدام به برگزاری مسابقه دوستانه فوتسالی بین دو تیم باشگاه "ستارگان سینما و موسیقی" و تیم فوتسال "همیاران ملائک" کنیم.ما هنرمندان در حقیقت در روز جمعه خمس و زکات فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود را در این بازی می‌پردازیم. در حقیقت هدف اصلی ما از برگزاری این بازی فوتبال نه‌فقط گلریزان بلکه خوشحال کردن کودکان و نوجوانان دختر تحت پوشش این موسسه است.

سپهر هدایتی مربی تیم فوتسال "همیاران ملائک" در ادامه این برنامه گفت: هدف از برگزاری این مسابقه فوتسال خیر بوده و کمک و خوشحال کردن کودکان و نوجوانان تحت پوشش این موسسه خیریه را دنبال می‌کنیم.،از مدیریت و مسئولان تیم فوتسال "ستارگان سینما و موسیقی" تشکر می‌کنم که این زمینه را فراهم کردند تا دیداری خیریه بین این دو تیم فوتسال و به‌منظور حمایت از افراد تحت پوشش این موسسه برگزار شود.

مربی تیم فوتسال "همیاران ملائک" ادامه داد: نتیجه این بازی هرچه باشد تأثیری بر برنامه‌هایی که باهم برگزار می‌کنیم به‌صورت سالانه ندارد. زیرا نکته بسیار مهم برای ما این است که در بازی گذشته مشاهده کردیم که به دنبال این بازی روحیه کودکان دختر این موسسه تا چه اندازه بالا رفته است.

پویا امینی بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه این نشست خبری گفت: این بازی اتفاق بسیار خوبی است که در جامعه هنرمندان روی می‌دهد. نقطه قوت این رویداد نیز مشترک برگزار شدن آن با موسسه خیریه ملائک است. در حقیقت این قبیل برنامه‌ها امتیاز بسیار خوبی برای ما هنرمندان محسوب می‌شود.

وی افزود: خیلی علاقه‌مند و خوشحال هستم اگر این دست برنامه‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد پیوند هرچه بیشتر هنرمندان با یکدیگر و جامعه باشیم. خصوصاً اینکه در شرایط اقتصادی حال حاضر که وضعیت نامطلوبی دارد اگر شاهد جا افتادن و شکل‌گیری این فرهنگ کمک و همیاری باشیم فضا و رویداد خوبی را رقم خواهیم زد.

لازم به ذکر است که حضور در این مراسم برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو بلیت و کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 22214445 تماس بگیرند. زمان برگزاری جمعه  16 مردادماه  ساعت 18 در مجموعه ورزشی هنگام آبفا .مکان: میدان رسالت ،خیابان هنگام ،مجموعه ورزشی هنگام آبفا

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : سمیه صادقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه