ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

اشکان خطیبی از فعالیت و انتشار دومین آلبوم گروه "ترافیک" خبر داد.

ریتم نو : « اشکان خطیبی » چهره‌ی نام‌آشنا کشور درزمینهٔ بازیگری این بار در حوزه‌ی موسیقی با « امیر عظیمی » در آلبوم « در سوگ خاطرات از دست‌ رفته » همکاری می‌کند. خطیبی علاوه بر اینکه تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه هست،اشعاری را نیز در این اثر دکلمه می‌کند.
qsasasasaswqewewersdtdy

 

+ در آلبوم «در سوگ خاطرات ازدست‌رفته» با نوعی آشنایی‌زدایی روبرو هستیم.

+ معرفی اعضای جدید گروه ترافیک

 

گروه موسیقی « ترافیک » اولین تجربه رسمی « اشکان خطیبی » درزمینهٔ موسیقی بود که « فرشاد حسامی » و « بهنود فدوی » وی را همراهی می‌کردند. اولین آلبوم رسمی این گروه با استقبال خوبی روبرو شد اما در ماه‌های پایانی سال گذشته خطیبی (سرپرست و صاحب‌امتیاز گروه ترافیک) بیانیه‌ای را صادر کرد که طرفداران این گروه را متوجه اختلافات درونی گروه ساخت.

صاحب‌امتیاز گروه « ترافیک » از انتشار دومین آلبوم رسمی گروه ترافیک و جایگزینی دو عضو جدید در این گروه خبر داد.

 

خطیبی در خصوص آشنایی با « امیر عظیمی » گفت: «پیش‌تر از این در تک آهنگی با عظیمی همکاری داشتم که شاهد بازخورد خوبی از طرف مخاطبان بوده‌ام در ضمن باور دارم که جای خالی چنین موسیقی خاصی درزمینهٔ موسیقی کلاسیک حس می‌شود و به نظر من اگر فعالیت‌هایی هم در چنین حیطه‌ای شکل می‌گیرد کم‌رنگ و بعضاً باکیفیت کم انجام می‌شود اما معتقدم این کار متفاوت باکیفیت خوبی ارائه می‌گردد و به‌نوعی اثر بدیع و قابل‌توجهی از آب درمی‌آید چراکه همه ازنظر شعر هم ازنظر موسیقی با نوعی آشنایی‌زدایی روبه‌رو هستیم.»

وی در خصوص همکاری با افراد و گروه‌هایی دیگری ازاین‌دست گفت: «ازنظر من همه‌چیز به آینده‌ی آثار برمی‌گردد چراکه همیشه سعی کردم حامی کارهای متفاوت هنری سطح بالایی باشم که در بازار حرفه‌ای فضای کمتری برای فعالیت داشتند مثل اثر مذکور که هفدهم مردادماه مراسم رونمایی و جشن امضای خود را تجربه می‌کند.

ایشان همچنین در مورد گروه ترافیک افزود: «این گروه همچنان به قوت خود باقی است و به‌زودی آلبوم ترافیک 2 را خواهید شنید. اما « امیر عظیمی » و « آرنا حسینی » جایگزین « فرشاد حسامی » و « بهنود فدوی » می‌شوند.»

 

 

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : فرزین پاک طینت
تقویم هنری ادامه