ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴

میلاد بابایی: تجربه‌ی "علیرضا آذر" به من کمک می‌کند

ریتم نو: میلاد بابایی که به‌تازگی آلبوم خود به نام «مستند» را به انتشار رسانده، معتقد است تجربه‌ی «علیرضا آذر» به وی کمک می‌کند

photo_2016-02-26_22-12-37





«میلاد بابایی» درباره‌ی اثر انتشاریافته‌ی خود گفت: این آلبوم شامل ده قطعه  هست، نه قطعه  به ترانه‌سرایی « علیرضا آذر» و یک اثر به ترانه‌سرایی «کسری بختیاریان» صورت گرفته است.


برای ما کیفیت آثار اهمیت داشت


خواننده آلبوم «مستند» افزود: باید بگویم قبلاً سه قطعه از این مجموعه به‌صورت تک آهنگ در فضای مجازی انتشار پیداکرده بود. در ابتدا قرار بود نام آلبوم  «مرداب» باشد اما با جایگزین شدن یک قطعه‌ی دیگر به‌جای  آهنگ«مرداب» تصمیم گرفتیم که نام آلبوم را عوض کنیم درنهایت با همفکری «علیرضا آذر» و «محمدرضا نیکفر» این اسم را پیشنهاد دادم که با استقبال همفکران و هم راهان من مواجه شد. تیم ما همیشه سعی کرده اثر را ارائه بدهد که با آثار دیگر تفاوت داشته باشد .امیدوارم نظر مخاطبانم نیز همین باشد.


وی در خصوص زمان انتشار آلبوم اظهار داشت: ما حساسیت‌ها و وسواس‌های خودمان را اعمال کردیم و به همین خاطر پروسه انتشار آلبوم کمی طول کشید.درواقع زمان انتشار برای ما مهم نبود بلکه آنچه برای ما اهمیت داشت؛کیفیت آثار بود به‌عنوان‌مثال سر همین وسواس‌ها چند قطعه را جایگزین کردیم.


تجربه‌ی "علیرضا آذر" به من کمک می‌کند


میلاد بابایی درباره‌ی همکاری خود با «علیرضا آذر » گفت: سالیان زیادی می‌شود که او را می‌شناسم و خوشحالم توانستم در این آلبوم از اشعارش استفاده کنم. مسلماً این همکاری ادامه خواهد داشت و فکر می‌کنم در آینده بتوانم از علیرضا آذر به‌عنوان مشاور هنری در زمینه‌ی انتخاب ترانه هم استفاده و البته باکمال میل شعرهای جدیدش را نیز اجرا کنم چراکه معتقدم تجربه‌ی وی به من کمک خواهد کرد.


اولین اجرا در مراسم رونمایی


این خواننده در خصوص برگزاری کنسرت‌هایش بیان کرد: فکر می‌کنم اولین اجرا را در مراسم رونمایی آلبوم داشته باشم و باید بگویم بعدازآن نیز مشغول بررسی موقعیت‌هایی برای اجرای کنسرت هستیم که اگر قطعی بشوند ؛اعلام می‌کنیم.


من و "امیرعباس" دوستیم اما همکاری نه!


وی در پایان  در پاسخ خبرنگار ریتم نو که آیا در آینده با «امیرعباس گلاب» دوست خواننده‌ی خود همکاری دارد یا خیر گفت:من و امیرعباس (گلاب) دوستان خوبی برای هم هستیم اما در حال حاضر نه از طرف من و نه از طرف او چنین پیشنهادی انجام‌نشده چراکه فکر می‌کنیم هرکدام سبک‌های خاص خود راداریم.


منبع: ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک‌طینت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه