ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

از آلبوم معجزه تا سوپرایز برای کرجی ها

ریتم نو : بهنام صفوی خالق سه آلبوم پرطرفدار عشق من باش ، آرامش و فوق العاده که چندی پیش تور کنسرت های شهرستان خود را از ساری آغاز کرده است ، بیست و دوم بهمن ماه در سالن همایش های ارشاد کرج به روی صحنه میرود.


این برنامه به تهیه کنندگی گروه فرهنگی هنری البرز (محمد حاج حسنی و محمد حسین حسینی ) بر گزار میشود.
صفوی در گفت و گویی کوتاه عنوان کرد؛ مردم عزیز کرج متنظر یک اتفاق ویژه در این کنسرت باشند. وی افزود بعد از کنسرت ساری که با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شد، بیست و یکم بهمن در کیش و بیست و دوم همین ماه در کرج به روی صحنه خواهد رفت.
صفوی همچنین اظهار داشت آخرین اجرای زمستانه خود مورخ بیست و هشتم بهمن ماه در اصفهان خواهد بود و ادامه تور کنسرت ها به بهار و بعد از انتشار آلبوم معجزه موکول میشود.
وی ادامه داد آلبوم معجزه مراحل پایانی خودرا طی میکند و در سال جدید روانه بازار میشود.
شایان ذکر است تیم اصلی نوازندگان بهنام صفوی متشکل از دانیال طهماسبی( گیتار آکوستیک)- مرسل وطنی( کلارینت و ساکسفون)- طارق طریقت(پرکاشن)-امیرعلی ماسوریان(گیتار باس)- حسین نظری (کیبورد)-عرفان پاشا(ویلن)-مازیار عالمی(درامز) و نریمان معصوم آبادی(گیتار الکتریک و اسپانیش) وی را همراهی میکنند.
بهنام صفوی در پایان ازشرکت فرهنگی هنری آرکا ویژن به مدیریت محمدرضا فوادیان و مدیر اجرایی کنسرت کرج ( میلاد لطیفی ) تشکر ویژه داشت.

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : فاطیما فراهانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه