ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

روایت شاهین آرین از تهران جدید/ منتظر آلبوم و چند تک آهنگ باشید!

ریتم نو : شاهین آرین خواننده خوش‌صدای موسیقی کشور این روزها در تدارک ساخت قطعه «تهران 2» برای تیتراژ تلویزیونی شبکه تهران است.

photo_2016-02-04_21-05-15




در همین راستا شاهین آرین در گفتگو با خبرنگار سایت « ریتم نو » در مورد این قطعه گفت : «قطعه "تهران" را  ده سال پیش اجرا کردم. این قطعه جزو معروف‌ترین قطعات شبکه تهران قدیم بود که مورد استقبال قرار گرفت و زمانی که برای رونمایی از لوگوی شبکه تهران جدید دعوت شدم که اجرا داشته باشم ،همان‌جا تصمیم گرفتم تهران 2 را به‌واسطه‌ی شبکه تهران جدید اجرا کنم تا بتوانم دوباره تهران دیگری را خوانده باشم.»


وی ادامه داد : « حمیدرضا نصرالهی ترانه‌سرا و فربد یزدانفر آهنگساز و تنظیم‌کننده این قطعه هستند. برای ساخت قطعه تهران اولی با آقایان دکتر محمدرضا چراغعلی و سیاوش پور شیرمحمد همکاری کرده بودم اما قطعه تهران 2 عوامل جوان‌تر و با یک تفکر و اندیشه دیگری که جدا از تهران قدیم باشد که تنظیم و اجرای آن  متفاوت است.»


شاهین آرین در پایان در مورد ساخته‌های تازه خود نیز این‌گونه توضیح داد : «در حال حاضر روی آلبوم جدید کار می‌کنیم و همچنین به‌زودی فیلم کنسرتمان را انتشار خواهیم داد و تلاش می‌کنیم تا آلبوم جدید را سریع روانه بازار کنیم و در حال ضبط آلبوم بعدی هستیم. ضمن اینکه دو و یا سه قطعه جدید تا پیش از عید نوروز از بنده پخش خواهد شد.»



منبع: ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه