ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

حمایت از موزیسین های جوان/ اعلام برنامه جشنواره همدلان

ریتم نو: اجرای پژوهشی جشنواره همدلان زیر نظر پدرام نیک نفس در روزهای 15 ، 16 ، 29 و 30 بهمن‌ماه در آموزشگاه موسیقی کرال (همدلان) برگزار خواهد شد.

اعلام برنامه جشنواره همدلان




در همین راستا ، پدرام نیک نفس در گفتگو با خبرنگار سایت «ریتم نو» در مورد برگزاری این جشنواره گفت : «شخصاً مدرس آواز در چند آموزشگاه مختلف تهران هستم و سعی من همیشه بر این بوده که دوستان خواننده‌ای که پیش بنده می‌آمدند را بتوانم به هر نحوی کمک کنم که بتوانند در هر موقعیتی خودشان را نشان بدهند و پیشرفت کنند. یک سری از این دوستان برای خودشان  گروه داشتند و با موزیسین‌های دیگری کار می‌کنند و شرایط این را داشتند که بتوانند یک ساعت کامل اجرا کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتم که این اجرای پژوهشی را مهیا کنم که هم موقعیت خوبی برای معرفی هرچه بهتر گروهشان باشد و هم یک تجربه خوب و مفید در کنار دوستان خواننده دیگر که در این محیط رقابتی مفید بتوانیم کیفیت موسیقایی و اجرایی‌مان را بالا ببریم که با توجه به افزایش فعالیت‌های موزیسین‌ها و گروه‌هایی که هرروز بیشتر می‌شوند، کار می‌کنند خدا رو شکر این اتفاق خودبه‌خود می‌افتد و در این راه تأثیر مدیا و رسانه‌ها هرروز پررنگ‌تر و مهم‌تر می‌شود . به هر جهت از شما تشکر می‌کنم بابت حمایت این دوستان امیدوارم که بتوانیم به‌صورت مستمر این برنامه‌ها را ادامه دهیم و با کمک هم فرهنگ و کیفیت موسیقی‌مان را بالا ببریم.»


 نیک نفس افزود : « بنده سعی می‌کنم که بتوانم افراد و برندهای مختلفی که در موسیقی فعال هستند را جذب کنم که این دوستان فرصت دیده شدن بهتری داشته باشند و بتوانند توانایی‌ها و قابلیت‌هایشان را ارائه دهند و اسپانسر و تهیه‌کننده پیدا کنند.»


گفتنی است ؛ برنامه کامل اجرای گروه‌ها در جشنواره همدلان به شرح ذیل است :


 در روز پنجشنبه 15 بهمن‌ماه گروه Comets در سانس اول (ساعت 18:30) و همچنین گروه The Owlets در سانس دوم (ساعت 20:30) اجرا خواهند داشت.


در روز جمعه 16 بهمن‌ماه گروه Circle Of Life در سانس اول (ساعت 18:30) و همچنین گروه شکاف در سانس دوم (20:30)  اجرا خواهند داشت.


در روز پنجشنبه 29 بهمن‌ماه گروه گیو در سانس اول (18:30)  اجرا خواهد داشت و همچنین گروه De Tune در سانس دوم (ساعت 20:30) اجرا خواهند داشت.


در روز 30 بهمن‌ماه گروه آذرنگ در سانس اول (ساعت 18:30) اجرا خواهند داشت و همچنین گروه دوک در سانس دوم (ساعت 20:30) اجرا خواهند داشت.


علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند با شماره‌های 7149195-0912 و همچنین 88443825 و 88461318 تماس بگیرند.



منبع: ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه