ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴

محمد علیزاده همچنان پیشتاز است/ علیزاده: هزینه‌ی خوبی از صداوسیما بابت خواندن تیتراژ گرفته‌ام

ریتم نو : کنسرت محمد علیزاده  شنبه سوم بهمن‌ماه سال جاری  در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.هیجان مخاطبان او را می‌شد از  تشویق‌هایشان قبل از حضور « محمد علیزاده » و حتی نوازنده‌های او به روی صحنه حس کرد.


با به تصویر درآمدن شمارش معکوس مخاطبان وی در انتظار «علیزاده» با شمارش معکوس به شمردن پرداختند. زمانی که عکس این خواننده به تصویر کشیده شد هیاهوی زیادی سالن را در برگرفت. می‌شد حدس زد هوادارانی که با دیدن عکس خواننده‌ی محبوب خود چنین می‌کنند با دیدن خود واقعی او چه خواهند کرد!


بالاخره بعد از استقرار نوازنده‌ها بر روی سن اولین قطعه  اجرا شد تا محمد علیزاده پس از پایان رسیدن آن بگوید:بهترین لحظات زندگی من لحظه‌ای است که روی استیج باشم.باور دارم این لطف خدا است پس با اجازه‌ی خدا این کنسرت را شروع می‌کنیم.


 ضمن  ذکر این نکته که اثر «کجا می ری» دو بار نواخته و خوانده گردید؛ «هوا تو کردم»،«زخم»،«فکرشم نکن»،«دل بی تو غم زده»،«اشتباه»،«برگرد»،«شهر باران»و... قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شد.


مهمانان این مجال «لاله اسکندری»،«حمید عسکری»، «شهاب اکبری»،«شهاب رمضان»، «مهدی جهانی» و... بودند در همین راستای خواننده بیان داشت: معمولاً رفقای من به کنسرت‌هایم می‌آیند بدین ترتیب یقین داشته باشید بین من و همه‌ی ورزشکاران یا هنرمندانی که به کنسرتم می‌آیند دوستی زیادی برقرار است .وی دراین‌بین به دوستی ده‌ساله‌ی خود با «حمید عسکری» و اولین دیدارش با «مهدی جهانی» _در عین گوش دادن به آثارش _اشاره کرد.


او در خلال اجرای قطعاتش افزود:کسانی که می‌گویند؛ عده‌ای محدود تیتراژها را می‌خوانند و بابت این کار هم پول می‌گیرند بدانند هیچ زمان بدون پیشنهادی کاری را تحمیل نکرده‌ام و اتفاقاً هزینه‌ی خوبی هم از صداوسیما بابت خواندن تیتراژ گرفته‌ام.همیشه خدا را یاور خود دانسته‌ام و احساس کرده‌ام که  دست غیبی به روی سر من است... به‌افتخار خدا جیغ بکشید!


درنهایت این کنسرت با اجرای «جز تو» به پایان رسید تا این خواننده‌ی پرطرفدار بگوید :دلم برای شما تنگ می‌شود...کنسرت خوبی بود با اجازه‌ی خدا کنسرت را تمام می‌کنیم.


هیجان عده‌ی قابل‌توجهی از هواداران این خواننده‌ی محبوب به‌گونه‌ای بود که حتی در بیرون از سالن هم به‌افتخار هم جیغ می‌کشیدند!!



منبع: ریتم نو
نویسنده: فرزین پاک‌طینت
عکس: امین باقری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه