ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۴

رضا یزدانی از گریه تا خنده با هواداران/ اردیبهشت‌ماه و انتشار آلبوم جدید / افتتاحیه کافه_رستوران

ریتم نو : کنسرت رضا یزدانی خواننده‌ی پرطرفدار کشور ، دوشنبه بیست و هشتم دی‌ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار گرید. مهمان‌های این کنسرت کسانی چون « لاله اسکندری »، « امین زندگانی »، « الیکا عبدالرزاقی »، « مهدی کرم پور »، « محمد معظمی »، « سجاد افشاریان »، « پرستو صالحی »، « فریدون خشنود » و ... بودند.
Reza Yazdani (1)

نکته‌ی قابل‌توجه  در خصوص ذکر نام مهمان‌ها،اعلام ازدواج «امین زندگانی » و «الیکا عبدالرزاقی» توسط رضا یزدانی بود که همین مسئله را «علی اوجی» نیز در زمان به روی صحنه آمدن خود اعلام کرد .البته که «اوجی»لازم دانست یک‌بار دیگر وجود «فریدون خشنود» را به طرفداران رضا یزدانی  گوشزد و اعلام کند که قطعاً حضور چنین هنرمند پیشکسوتی در جمع ما،مایه‌ی مباهات است.


باوجود رؤیت چند صندلی خالی به نظر می‌رسید که مخاطبان ثابت « یزدانی » بیش‌ازپیش خواننده‌ی محبوبشان را حمایت می‌کند این امر را می‌شد از زمزمه شعرهای قطعات _توسط حاضرین در سالن _به‌محض نواخته شدن آن‌ها یا شوخی‌های این خواننده با هوادارانش حس کرد. این ارتباط دوسویه با احساساتی شدن «یزدانی» و اشک ریختن او دوچندان شده بود به‌گونه‌ای که برخی هواداران با صدای بلند از او می‌خواستند که گریه نکند!


نحوه‌ی چینش قطعات اجرایی در این کنسرت بر اساس  رأی‌گیری توسط هواداران این خواننده انجام‌شده بود .«رضا یزدانی » دراین‌باره گفت: خوبی این کار این است که قطعات با انتخاب شما عزیزان اجرا می‌شود اما غافلگیری این نوع کمتر است البته که ما در این اجرا هم سورپرایز داریم.


اگر گفته‌ی « علی اوجی » مبنی بر منتشر شدن آلبوم جدید « رضا یزدانی » در اردیبهشت‌ماه را سورپرایز به‌حساب نیاوریم؛ کار غافلگیرکننده‌ی «یزدانی» خواندن قطعه‌ی جدید او بود که مورد تشویق هواداران وی نیز واقع شد.


مسلماً اعلام کردن تأسیس کافه_رستورانی به‌وسیله‌ی «علی اوجی» و «رضا یزدانی» نیز برای مخاطبان این خواننده اتفاق خوشایندی بود.


درمجموع این شب با اجرای حدود هفده یا هجده آهنگ مثل «رفت که رفت»،«کوچه ملی»،«هفته دلتنگی»، «سیگار پشت سیگار»، «آدم یه جاهایی رو مجبوره»، «بلاتکلیف»، «طهران تهران»، «ادامه بده » و ... به آخر رسید تا آهنگ «خلیج فارس» حسن ختام این کنسرت برای طرفدارانش باشد.





منبع: ریتم نو
نویسنده: فرزین پاک‌طینت
عکس: امین باقری
تقویم هنری ادامه