ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۴

کنسرت میثم ابراهیمی در برج میلاد برگزار می‌شود/ میثم ابراهیمی: برنامه‌های ویژه‌ای برای این اجرا داریم

ریتم نو: میثم ابراهیمی خواننده‌ی آلبوم «تگرگ» برای نخستین بار در تهران  و در سالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می‌رود.

+ همخوانی در دو قطعه با خواننده‌های مطرح کشور


photo_2015-12-31_20-53-19




او که قرار است در این کنسرت هفده قطعه را با صدای خود اجرا کند،اعلام کرد آهنگ‌های انتخابی من برای شانزدهم مرداد از تیتراژهایی که خواندم و همچنین آلبوم«تگرگ» هستند.


میثم ابراهیمی که شانزدهم دی‌ماه در برج میلاد کنسرت خود را برگزار نماید در خصوص آثار در دست انتشار خود گفت: دو قطعه‌ی آماده‌ی پخش دارم که در این ساخته‌ها با خواننده‌های خوب کشور هم‌خوانی داشته‌ام  اما در حال حاضر بنا به رعایت مسائل حرفه‌ای اسمی از آن‌ها نمی‌برم.


 وی درباره‌ی کنسرت پیش روی گفت: قرار است در کنسرت شانزدهم دی‌ماه ،هفده قطعه را اجرا کنیم.این قطعات شامل آهنگ‌هایی از تیتراژ سریال «دردسرهای عظیم 1و2»و قطعاتی چون«اونم رفت»، «عشق»، «جدایی»، «نارنجی» ، «در آینه مثل تو»، «سربه راه» و ... می‌شود . لازم به ذکر است که برنامه‌های ویژه‌ای برای دکوراسیون استیج خواهیم داشت.


گفتنی است این کنسرت به تهیه‌کنندگی «بهنام صفاریان» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه فروش ایران کنسرت مراجعه نمایند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک‌طینت


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه