ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۰۸ دی ۱۳۹۴

رکورد علی عبدالمالکی در کنسرت زمستانی

ریتم نو: کنسرت علی عبدالمالکی دوشنبه هفتم آذر ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار گردید. مهمانان این کنسرت«مهدی احمدوند»، «مهدی طارمی» و «محسن مسلمان» بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، «نرگس جعفری» ترانه سرای آهنگ«دریای لعنتی» با صدای این خواننده،«مهدی کرد»،«آرش بهمنی» و... بودند.


در ابتدای این کنسرت کلیپ منتخبی از اثار «عبدالمالکی» پخش شد تا میزان اشتیاق هواداران این خواننده برای به روی صحنه آمدن او مشخص شود.
گرچه چند صندلی خالی در سالن مشاهده می شدند اما تشویق های به گونه ی دیگرِ !حاضرین به شکلی بود که هیجان خاصی را در بین طرفداران این خواننده به وجود آورده بود.
اصرار  علی عبدالمالکی برای کمتر سخن گفتن به منظور اجرای بیشتر قطعات و ثبت رکورد، حدود بیست قطعه را برای مخاطبان او به ارمغان آورد.
آهنگ هایی چون «هوا دونفرست»، «زمستون»، «دریای لعنتی»، «وایسا»، «هی تو»، «به درک»، «دلم مونده رو دستم» و ... در این کنسرت اجرا شدند.
نکته ی قابل توجه در خواست سه باره ی «علی عبدالمالکی» برای تشویق«امیر  فتحی» ،رهبر ارکستر گروه خود و بیان اینکه  همکاری با او _برای من_ افتخار بزرگی است.
در میانه ی این کنسرت «عبدالمالکی» با بیان اینکه اجازه بدهید تا در آینده راحت تر مجوز بگیرم تذکر های دوستانه ای به هواداران خود داد...
در نهایت این شب با اجرای قطعه ی «یه روز نبینمت انگاری مریضم»تا هوداران حتی بیرون از سالن!با انرژی با شند!



منبع: ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک طینت


عکس: امین باقری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه