ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴

آلبوم «علم باران» گروه «minus1» رونمایی شد

ریتم نو: آیین رونمایی آلبوم «علم باران» اثر گروه خراسانی «minus1» به تهیه کنندگی «حامد بهداد» بعدازظهر روز پنجشنبه بیست و ششم آذرماه سال جاری در شهرکتاب فرشته با حضور اعضای آلبوم و مهمانانی چون «شهریار مسرور» برگزار شد.
848A2097

در این مجال رضا کریمی تبار (مدیرمسئول نشر موسیقی کوک)، مسعود فیاض زاده(آهنگساز، تنظیم کننده و گیتار الکتریک)، سعید فیاض زاده (گیتار بیس)، سعید توانایی(ترانه سرا)، علی باغفر (درامز)، حامد مُبرز (خواننده) و سیامک بغدادی (خواننده و گیتار الکتریک) حضور داشتند که بنا به دلایلی «حامد بهداد» بازیگر و تهیه کننده آلبوم و شهرام شقایق (کیبورد) حاضر نشدند.


این مراسم که با استقبال خوبی از سوی هواداران مواجه شد با پخش تمامی قطعات آلبوم، امضاء و گرفتن عکس یادگاری همراه بود. سپس عوامی آلبوم برای توضیحات و پاسخگویی در خصوص آلبوم، در جایگاه قرار گرفتند.


رضا کریمی تبار (مدیربرنامه های گروه و مدیر اجرایی آلبوم) با تشکر از عوامل و مدیریت شهرکتاب فرشته صحبت های خود را آغاز کرد. وی همچنین به عدم حضور حامد بهداد به دلیل مشغله کاری در حوزه سینما اشاره و از غافلگیری برای استقبال فراوان و حضور هواداران در این مراسم سخن گفت.


در ادامه تمامی اعضای گروه مراتب تشکر و خوشحالی خود از حضور هواداران را اعلام داشتند و «سعید توانایی» به حضور «شهریار مسرور» مهمان ويژه مراسم اشاره کرد و گفت: ما به ایشان و کارهایشان علاقه‌مند بودیم البته چهره های آشنایی دیگری نیز حضور دارند که از تمامی آن‌ها متشکر هستیم.


این مراسم با پرسش‌های هوداران همراه شد و «مسعود فیاض زاده» درخصوص روند تولید آلبوم و اخذ مجوز توضیح داد: تولید آلبوم بین یک تا یک سال و نیم زمان برد اما ضبط آلبوم کمی به تعویق افتاد چراکه ما نمی‌دانستیم این مهم، شدنی هست یا خیر. تا اینکه اواخر سال صحبتی با «رامین مظاهری» داشتیم و ایشان کار را قبول کردند. مراحل اخذ مجوز نیز بین دو تا سه ماه طول کشید.


وی همچنین برگزاری کنسرت گروه «minus1» را بستگی به «کریمی تبار» خواند و برنامه‌ی احتمالی را برای اردیبهشت یا خردادماه سال آینده عنوان کرد.


مسعود فیاض زاده در خصوص چگونگی همکاری با «حامد بهداد» افزود: بنده با ایشان دوستی داشتم و در چند آهنگ نیز همکاری کردیم. از طرفی ایشان تصمیم گرفتند تا تهیه کنندگی چند آلبوم را برعهده بگیرند و این امر شامل گروه ما نیز شد. وی همکاری حامد بهداد با گروه «minus1» را در حد تهیه کننده عنوان کرد.


ایشان همچنین گفت: ما خوشبختانه تغییری در سبک نداشتیم و به فکر انتشار موزیک ویدیوی قطعات آلبوم هستیم.


سعید توانایی(ترانه سرا) در مورد اشعار این آلبوم توضیح داد: اشعار به‌‌نوعی است که برای کسانی که کارهای آلبوم قبلی را گوش کردند؛ راحت‌تر باشد.


مسعود فیاض زاده اکثر فعالیت‌های گروه را استودویی خواند و افزود: کارهای زیادی آماده است فقط کار نهایی آن‌ها مانده و طبق سیاست‌هایمان زمانش را مشخص می‌کنیم.


درپایان اعضای گروه به امضای آلبوم و گرفتن عکس یادگاری پرداختند.


گفتنی است؛ علم باران سومین آلبوم گروه Minus1 و نخستین آلبوم رسمی محسوب می‌شود که رامین مظاهری وظیفه میکس و مستر آن را برعده داشت و پخش آلبوم توسط مرکز پخش موسیقی رها انجام شد.




منبع: ریتم نو

نویسنده: مریم رفایی

عکس: دنیا گردینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه