ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

قمصری، روشن و منتظری نوای بی‌زمانی را خواهند نواخت/ نوای بی‌زمانی در دست‌های قمصری جان می‌گیرد

ریتم نو : تریو بی‌زمانی آثار بی‌کلام علی قمصری را اجرا می‌کند. این قطعات که مجموعه‌ای از آثار بی‌کلام على قمصرى هستند، پیش‌ازاین نيز در داخل و خارج از كشور بارها اجراشده است.
+ قمصری نوای بی‌زمانی را خواهند نواختریتم نو: تریو بی‌زمانی آثار بی‌کلام علی قمصری را اجرا می‌کند. این قطعات که مجموعه‌ای از آثار بی‌کلام على قمصرى هستند، پیش‌ازاین نيز در داخل و خارج از كشور بارها اجراشده است. قمصری، روشن و منتظری نوای بی‌زمانی را خواهند نواخت

این کنسرت که قرار است سوم و چهارم دی‌ماه در تالار رودكى اجرا شود، پیش‌تر در سالن بزرگ «كنسرواتوار چايكفسكى مسكو»، «Rose Peace Festival» در گرجستان و هم‌چنین در شهرهاى مختلف ايران ازجمله شيراز، مشهد، تربت‌حیدریه، كرمانشاه، بروجرد و رشت اجرا داشته است.


در این مجموعه كامران منتظرى نوازندگى سازهای تمبك و كاخن، سياوش روشن نوازندگى عود و على قمصرى نوازندگى تار را بر عهده خواهند داشت. بخشى از این مجموعه اردیبهشت‌ماه سال گذشته و در مراسم معرفى و انتشار آلبوم «سخنى نيست» در تالار وحدت اجرا شد كه با استقبال قابل‌توجه مخاطبين روبرو شد.


علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این کنسرت از ظهر فردا، 16 آذرماه به سايتwww.iranconcert.com  مراجعه کنند.

ریتم نو : تریو بی‌زمانی آثار بی‌کلام علی قمصری را اجرا می‌کند. این قطعات که مجموعه‌ای از آثار بی‌کلام على قمصرى هستند، پیش‌ازاین نيز در داخل و خارج از كشور بارها اجراشده است. قمصری، روشن و منتظری نوای بی‌زمانی را خواهند نواخت

منبع: ریتم نو


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه