ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴

نخستین آلبوم رسمی رحمان با حضور کامران رسول‌زاده منتشر می‌شود

ریتم نو: پس از گذشت سه سال نخستین آلبوم رحمان تحت عنوان « یه عاشق » منتشر می‌شود، مدوید لطیفی مدیر برنامه‌های وی که خود سال‌ها در عرصه موسیقی فعالیت داشته است ضمن اعلام این خبر به خبرنگار سایت «ریتم نو»، به معرفی عوامل آلبوم پرداخت.
 


مدوید لطیفی که نقش مهمی در شکل‌گیری آلبوم در دست انتشار «یه عاشق» رحمان دارد؛ گفت: خوش‌حالم که بعد از چند سال کوشش ،مجوز نهایی «رحمان» را گرفتیم و توانستیم برای انتشار آلبوم او اقداماتی را انجام بدهیم.به‌عنوان کسی که سال‌ها در موسیقی فعالیت داشته می‌گویم:صدای او ،صدای خوب و قابل‌توجهی است و بی‌شک این اتفاق برای هوادارانش اتفاق خوبی است.


« لطیفی» تنظیم‌کننده و آهنگساز بیشتر قطعات آلبوم «یه عاشق» اثر «رحمان» که چهره‌ای آشنا برای هوادارانش محسوب می‌شود؛ ضمن اعلام انتشار آلبوم مذکور بعد از ماه صفر گفت: این آلبوم شامل سیزده قطعه می‌شود که بیشتر این قطعات مضمون عاشقانه دارند (یازده قطعه‌ی عاشقانه و دو قطعه‌ی اجتماعی) حدود یازده قطعه به آهنگسازی من انجام‌شده است  و یک ساخته از «پدرام کشتکار» و«کامران رسول‌زاده» در این اثر موجود است .تنظیم کارها نیز به عهده‌ی من ،«مهران خلیلی»و «علی راد» صورت گرفته است.


ترانه‌سرایان این آلبوم نیز «حامد رجبی»،«مسعود محمدی» بیشترین تعداد ترانه را دارند.از «علیرضا حسینی» سه ترانه انتخاب‌شده است و از ترانه‌ی کسانی چون «حسین غیاثی»، «علی احمدیان» و «کامران رسول‌زاده» نیز استفاده کردیم.


نوازنده‌های زیادی در به وجود آمدن این اثر به ما یاری رسانده‌اند که می‌توان به نام‌هایی چون«مسعود همایونی»، «بهنام حکیمی»، «مینو قاسم پور»، «بهنام حکیمی» و... اشاره کرد من نیز در این امر سهمی دارم.


تهیه‌ی کننده‌ی این آلبوم دکتر«حسین رحمانی » و شرکت «چنگ زرین پارس» هستند و مسئولیت پخش نیز زیر نظر شرکت«ریزموج»انجام می‌شود. در همین راستا و به‌منظور به انجام رسانیدن این خواسته شرکت مذکور در حال رایزنی با چند موسسه‌ی پخش است که به دلیل نهایی نشدن اسم این شرکت‌ها از بردن نام آن‌ها معذورم.


منبع : ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک‌طینت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه