ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴

رادیو دلتا به ایستگاه بلوز در نیاوران رسید

ریتم نو: شامگاه دوشنبه بیستم مهرماه فرهنگسرای نیاوران ایستگاهی برای طرفداران بلوز بود.


اجرای گروه « رادیو دلتا » با ورود محمدرضا سبکتکین و تک‌نوازی وی آغاز شد و سپس دیگر اعضای گروه به او پیوستند.

پس از اجرای دو قطعه که با تشویق هواداران همراه شد سبکتکین از حضور مردم با توجه به تغییرات ایجادشده در برنامه تشکر و از این‌که قرار است یک اجرای بلوز داشته باشند ابراز خوشحالی کرد و سپس اعلام داشت آهنگی که قرار است اجرا شود “lemme in” نام داد که اولین آهنگ از آلبوم "ایستگاه بلوز" است.

بعد از صحبت‌های او "کامران مجرد" به نام دو قطعه " ”slow down و “deep blou sea” که اجرا شد اشاره کرد و درباره آهنگ بعدی گفت که احتمالاً یک داستانی هم دارد .

پس از آماده شدن محمدرضا سبکتکین آهنگ مذکور به اجرا درآمد که اجرای قابل‌توجهی داشت و با تشویق خوب تماشاگران مواجه شد.

"علی نوریان" درامر گروه آهنگ بعدی را معرفی کرد که اثری از المور جیمز موزیسین فقید آمریکایی بود و این قطعه خاطره‌انگیز برای طرفداران بلوز اجرا شد .

کامران مجرد به بلوز یک‌طرفه و بدون برگشت اشاره کرد و گفت احتمالاً اسم این آهنگ به این دلیل انتخاب‌شده که محمدرضا بلوز بزند و ما گوش بدیم و نوریان گفت من فکر می‌کنم احتمالاً به این خاطر است که کسی که وارد جاده بلوز می‌شود دیگر راه برگشتی ندارد که سالن با این حرف به وجد آمد سپس قطعه “one way blues”اجرا شد.

بعد از اجرای “ruby، قطعه don’t ask why”اجرا شد و “back home” آهنگی بود که برای اولین بار شنیده می‌شد و باعث هیجان سالن شد.

 

محمدرضا سبکتکین با تشکر از وزارت ارشاد،فرهنگسرای نیاوران و نشر "رهگذر هفت‌اقلیم" از اجرای یک قطعه دیگر و پایان کنسرت خبر داد اما تشویق شدید حاضرین باعث شد دوباره برگردند و با اجرای خود به احساسات آن‌ها پاسخ دادند.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده: شهاب مفخمی

در ادامه بیننده عکس‌های «امین رجبی» باشید.

.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه